joi, 9 septembrie 2010

What's with that Bieber Fever?


Toate fetele de la mine din clasă sunt obsedate după Justin Bieber
DE CE? Asta mă întreb de ceva vreme. De ce.
Ce vede TOATĂ LUMEA la puştiul ăla NU ŞTIU.
Eu nu îl agreez deloc. Mi se pare super enervant. Peste noapte au aparut sute de mii de fane care l-au făcut cel mai vizionat de pe YouTube. Defapt, majoritatea celor care au vizionat clipul 'Baby' sunt Anti Bieber.
În principiu nu-mi place fiindcă
1. Toţi aceşti fani au aparut peste noapte. Azi apare videoclipul Baby, mâine apar 150.000.000 fane înnebunite. Dacă intră vreun fan Bieber şi citeşte asta ar fi posibil să mă ia cu chestii de genul că "Vaai el a muncit ca să ajungă unde e, că învăţa piesele marilor artişti şi le cânta pe strada, că mă-sa era femeie de servici etc.". Da, scumpele mele, ştiu că a fost cerşetor, că surzea oamenii pe strada ruinând piesele marilor artişti, etc.
2. La vârsta lui, la 16 ani, umbla după fete, care fete, FEMEI in toată firea cum ar fi: Rihanna, Kim Kardashian, Beyonce etc
3. Freza lui e naşpa.
4. Toate melodiile/videoclipurile lui sunt despre fete. Dacă nu numai ăsta ar fi subiectul cântecelor lui, poate ar fi ceva mai ok...
5. Nu exista punctul 5
Acum, dacă există şansa să intre vreun fan Bieber, rog să nu mă-njure, doar sa-mi răspundă la intrebarea la care NU găsesc răspuns:
CE VEDE TOATA LUMEA LA BIEBER?



P.S.: Fără răspunsuri gen ''Păi îmi place fiindcă e super frumos, are cântece superbe, e PERFECT!!!!!''

2 comentarii:

  1. =))))))))))))))
    e de pe net Acsi?:D nu's fana...asa ca..doar imi plac cateva melodii. nu's ca altele care nu pot avea prieten pt ca 'il iubesc pe Justin Bieber!'thmn:)))))) stii despr ce vb nu?:D

    RăspundețiȘtergere