joi, 17 martie 2011

Sentimente

Ah...Totul se stingea usor,usor...sub ochii mei.Cerul parea sfasiat de o fiara.O ploaie demonica pieptana ceata...picaturile se rostogoleau pe fata mea scluptata de timp.Ma aflam in locul in care se alegeau destinele.Rezistam intre viata si moarte...tocmai ce se petrecuse o lupta grea...aceasta inflorindu.le multor cale catre cer...insa eram ultima...eram imprumutata vietii de catre moarte.Ai mei ochi inecati de mult in lacrimi priveau catre peisajul pastelat carmin.Amurgul se scufunda in iarba...era sfarsitul.Paseam usor,usor catre oglinda mea .Tot ce era in fata mea imi reflecta persoana...eu imi doream sa fie sfarsitul.Practic ma priveam pe mine.Tacerea ma lovea cu pietre...insa strigatul meu ocolea pamantul iar pasarile imi sarutau ecoul.Peisajul se decolora...devenea din ce in ce mai sters...cerul atarna orele de stele.Insa era doar un vis...un vis in care alergam fara oprire .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu